dimarts, 8 de gener del 2013

Pre-marató

A partir d'este mes de gener m'he creat un planning per a preparar-me per al repte que tinc al cap des de fa temps: participar a una Marató. La primera part del repte és acabar la Marató, i el segon (potser una mica exagerat) és fer un bon temps. En un principi m'agradaria estar entre 3h i 3h 30min. Sé que és molt complicat baixar de 3 hores, i més si encara no n'he fet cap (i tampoc m'he preparat mai a fons per a córrer).

Així que ara que ja estic més desvinculat a la pràctica del bàsquet, a partir d'avui mateix començaré el planning. El meu objectiu era fer la Marató Costa Daurada a Tarragona (20 de gener), però tot el mes de desembre (més de 3 setmanes) he estat constipat.




Quan començava a estar recuperat, vaig anar a fer els 10kmRACC 2012 al Circuit de Montmeló, sense haver entrenat abans ni res, i el resultat va ser molt satisfactori. Vaig millorar la meva marca en 10km. Vaig sentir-me molt còmode i tot i el desnivell amb què em vaig trobar, vaig fer un molt bon temps (39min 05seg), quedant el 41è classificat de més de 2000 participants.




Després també vaig sortir amb els SudActius a fer l'últim entrenament nocturn, i aquí em vaig acabar de matar... no parava de tenir mocs, però vaig estar les 2 hores i mitja d'entrenament per muntanya bé... però l'endemà el constipat s'havia multiplicat. A partir d'aquí, antibiòtics i demés... i a fi d'any, finalment recuperat. Vaig participar a la Sant Silvestre, també em vaig sentir molt còmode físicament, però fatal en quant a respirar, m'ofegava, però vaig poder fer els 3km en 10min 7seg, quedant 2n. El 1r una llebre que apunta fort (Guillem Pujol), la joventut del poble s'anima a córrer i això és bo!

Pel que fa al tema del bàsquet vam jugar contra el Tarragona C a casa nostra, un partit que ens jugàvem seguir lluitant o mantindre la 4a posició. El resultat va ser de derrota 63 a 74. Ho vam intentar de totes les maneres, però un inici desastrós del 1r quart on els del Tarragona ho enxufaven tot, ho vam arrastrar durant tot el partit. Vam tenir moments en què ens apropàvem, però no hi havia manera, no vam estar gens encertats en el tir. 1 triple de més de 10 intents, i tirs fallats clars baix la cistella. El Tarragona en canvi més de 7 triples de pocs intents més... Al menys van quedar bones sensacions de què havíem donat el màxim.

Ara a seguir treballant, esta setmana ens ve l'Ampolla a casa, i després Alcanar a fora i Amposta a casa i final de la primera volta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada