dimarts, 2 de setembre del 2014

Retornem a publicar...

Després de dies sense actualitzar, m'he tornat a animar, més que res per a actualitzar els diferents apartats dels resultats de Bàsquet, els resultats a les curses...
Ara que ja ha començat el setembre, ja enfrontem una nova temporada tant de bàsquet com de running. Pel que fa al bàsquet passo un altre cop a formar part de la plantilla com a jugador, cedint la fitxa d'entrenador al que serà el nostre entrenador aquesta temporada: Lluís Torres. Després de veure l'any passat com fent d'entrenador, tampoc anava tant malament, he decidit tornar a jugar sobretot pel problema de la plantilla pel que fa a poder complir en els diferents partits, ja que al final de la temporada anàvem a jugar els partits amb 6 i 7 jugadors.

Cal a dir que la temporada anterior ha segut sinó la millor, de les millors que ha fet el Sènior Masculí al poble. La primera fase vam quedar 2ns classificats empatats amb el 1r (La Selva del Camp). D'aquesta manera vam jugar la segona fase d'ascens, en comptes de jugar als grups de la Segona Territorial. Un cop a la Primera Territorial, vam tenir molts problemes de lesions i vam fer una molt mala segona fase, de totes formes la feina feta ja estava feta a l'arribar fins allí i trobar-mos amb rivals molt forts. Així el balanç de la temporada va ser molt positiu.

Resultats primera fase:

Resultats segona fase:

Pel que fa al running, enguany espero començar una nova etapa, on tindré molt més temps ja que tinc finalitzat el curs per a obtenir el Certificat de Professionalitat de Socorrista; aquesta nova etapa espero que em deixi poder anar a entrenar molt més i poder participar en moltes més curses que les de l'any anterior. La primera cita de la temporada la tindré el 27 de setembre a Les Comes (Súria - Barcelona) a la Spartan Race, modalitat Super (aproximàdament 12 quilòmetres). Aquesta cursa es la primera vegada que es fa a Barcelona, i la segona a Espanya, és una cursa d'obstacles (pujar la corda, "alambrada" de ferro a 2 pams del terra per anar tot estirat i posant-se fins a dalt de fang, etc).


En un principi la lesió als genolls que és la que més m'ha tingut apartat pel que fa al running, està en procés de desaparèixer, ja que estic esperant a què em facin unes plantilles i ja m'han informat entre traumatòleg-podòleg que podré recuperar-me bastant (és a dir que molt del dolor de la tendinits em marxarà, sinó tot, i a més podré fins i tot augmentar el meu rendiment). Per poc que sigue la millora, ja estaré satisfet després de tants anys amb aquest dolor.

Pròximament ja aniré posant resultats dels partits de bàsquet i de les diferents curses a les que espero poder anar participant... Espero que esta temporada en general sigue millor que l'anterior!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada